eses123 Oturduğumuz yerde hiç tanıdığımız yok kızım 8 aylık genelde hep evdeyiz ya da çıkıp parka gidiyoruz hava alsın diye ama insanlara alışamıyor bu şekilde sanki, onu nasıl sosyalleştirebilirim
emosss__ eses123 düzenli park ce dışarıdaki insanlarla konuşarak biz De aynı durumdayız 11 aylık sürekli parktayız ve her gördüğümüzde merhaba falan diye illa iletişim haline geçerim sevmek isteyen olursa sevdiririm falan aşırı sosyalleşti tabi bu bi kaç ayı alıyor
Mnli eses123 parkta gözünüze kestirdiğiniz anneler ile önce dışarda play date yapıp sonra eve davet edebilirsiniz