Meraba anneler.. kizim cisini az yapiyor. 5 bucuk aylik Ek gida veriyorum benimle kahvalti yapiyor. Corba suyu meyve puresi falan veriyorum. Ama cis oylesine yapiyo yani sanki bezi bi islatayim yeter der gibi. Oyle huysuz bi bebekde degil. Ac olsa aglarda diyemiyorum. Nasil anlamam lazim kilosu 7.700 boyu 66 falan 5 ay kontrolumuzde 300 gram almis kilosu onemli degil zayif olsun hatta daha iyi ama cis ama aclikdanmi yapmiyo