hatice00666 merhaba, 3 aşı birden olunca bebeğim çok ağladı. İlk aşıdan sonra çabucak sakinleştirmiştik ama devamında 2 tane daha aşı olunca uzun süre ağlaması devam etti. Aşılar 10 dakikada bitti aslında ama ağlaması yarım saate yakın devam etti anne yüreği işte ağlamasına içim gidiyor ben hiç dayanamıyorum. Sonrasında ateş falan da yaşamadık biz 2 gün huzursuzdu sadece bol bol kucakta olmak istedi. Umarım sizin bebeğinizde ateşsiz atlatır 🙏🏻