Ahşap rafli kenarları demirli olanını 2,5 sene kullandım sallanıyor ama biz cırt cırtlarla banyonun petek borusuna sabitlemistik bir sorun yaşamadık toz oluyor malesef ama kapakli kutularla kullaniyordum arada da tozunu alinca sıkıntı olmadı dolap yoksa kullanışlı oluyor şimdi kendi evime gectim ve banyoda dolap var o yuzden kaldirdim