Offf 2 çocuk ne kadar zormuş. 2.5 yaşında ki kızım 18 günlük bebeğimin kafasını nasıl olduysa ısırdı. İhmal etmedim asla. Hep büyükle ilgilendim. Oyun oynadım,daha dikişlerim alınmadan kızımla kovalamaç,saklambaç oynadım. Nerede yanlış yapıyorum anlamıyorum. 😔