yavrusununannesii 10gundur hasta oglum ates öksürük bugünde ishal başladı testte adenovirus çıktı neler yaptınz vallahi tukendm
dileksue yavrusununannesii 11 aylıkken olduk 15 gün ishal belki 20 gün sürdü sadece çinko ve probiyotik kullandık bol sıvı ve patates pirinç haşlama doktor özellikle bu virüste süt ürünleri kullanmıcaksın yoksa uzar dedi gerçekten kesince kesildi
Ebruceyda yavrusununannesii tedavisi yok onun kendiliginden geciyor. Berbat bir ishal yapiyor sapsari. Oglum olmustu. Cok endiselenilecek bir sey degil bence rahat olun gecmek uzeredir bu kdr sure gectiyse.
Deletedmom192 yavrusununannesii bıze ılac vermemıstk doktor cok kucuk drdı sızde ne yapar bılemıyorum ates dusurucu vermıstım burnunu sureklı temızledık gun asırı doktora gıttık sızınkı kac aylık
yavrusununannesii Deletedmom192 benimki büyük 4bucuk yaşında sürekli ates düşürücü şurup veriyrm şimdi de ishal oldu 10gundr boyleyz antibiyotik verdi bi ise yaramadi
Yaseminkoltuk24 Benim oğlum da 9 aylıkken olmuştu ama biz ağır atlatmıştık bronşite çevirmişti çok küçük olduğu için iğne ile toparlamıştık çok zor bir virüs kolay kolay geçmiyor, 5 gün ateş olmuştu bizde
seymaozy Benim oğlumda geçirdi bol bol su verin birde enterogermina alın verin birşey yemiyorsa zorlamayın biz o dönem zorladık o gün bugündür yemiyor çocuk
Ilyrn Bzide de ateş dışında hepsi var bi haftadır ishal kusma da eşlik ediyor bazen ne yapacağımı şaşırdım Allah aşkında ne zaman geçecek 😢
asli08 Benimde 5 aylik bebegim suan adenovirus pozitif cikti ishal öksürük hafif atse var kac günde iyileşiyor kızlar ya antibiyotik ve probiyotik kullanıyoruz