Kızlar oğlum 18 aylık öğlen uyuttum hiçbir şeyi yoktu kalktı ayağı aksıyor kafayı yicem düşme çarpma hiçbir şey olmadı nettte baktım yeni boğaz enfeksiyonu geçirdi enfeksiyon sonrası olabiliyormuş ben de geçirdim antibiyotik iğne oluyorum emzirfiğimi söyledim doktora ona göre ilaç verdi eşim benim ilaçlarımdan olduğunu düşünüyor bu gece emzirme hatta artık emzirmeyi kes dedi kendimi suçlu ve inanılmaz kötü hissediyorum benzer durumu yaşayan var mı? Bu arada doktoru kan tahlili yapalım getir dedi çok korkuyorum