Oğlumun 18. Aya 10 gün var. Sabah 8-9 civarı kahvaltı 1 saat sonra uykuya geçmeden süt içiyor. Öğle uykusundan sonra çorba. Ara öğün değil elinde sürekli bir meyve olur oynayarak yemeyi seviyor. Elma yiyor kuru üzüm varsa kek vs. Sonrası akşam yemeği ne piştiyse onu yer. Uyumadan öncede 2 gündür uyku maması yiyor daha tok oluyor sanırım böyle gecede 1 kez mama için kalkıyor