oylesinebiri632_ Kızlar Selam reglime 6 gün var iki gündür ara ara çok az siyah gibi akıntı geliyor peçeteye sürünce sadece gebelik düşünüyoruz ama şu an bişey yok bu yerleşme kanaması olabilir mi
bendenbirtanedahayok oylesinebiri632_ benim yerleşme kanamam normal adet gibi olmuştu siyah değildi ama düşük tehlikesi geçirdim o zaman siyah gibi kan gelmişti 10 haftalıkken
Meleklerim1628 oylesinebiri632_ ben de geçen gün öyle bir şey yaşadım iki günlük lekenmeler oldu sonra test yaptım pozitif çıktı bugun de kan verdim negatif çıktı
Ciddiyet12 oylesinebiri632_ benimde adetime 4 gün var 😰 3 gündür leke kanama oluyor bende korkuyorum 🥺