Anneler bebegım 5 buçuk aylık. Bugün doktor kontrolünde ikinci kez vajinal yapısıklık olduğunu öğrendik. Doktor açıyor kremliyor felan ama bu basına gelen var mı? Neden yapışıyor? Temızlıgıne özen gösteriyorum neden böyle oluyor? Yaşayan var mı bunu?