Kızlar merhaba. Dün gece sancı başladı ardından sık idrara çıkma ve idrar sonrası peçeteye kan geliyordu. Bugün arttı. Ağrılı idrar yapma resmen regli gibi kanama ve pıhtılı kan. Doktora gittim taş olduğunu söyledi tomografi çekti falan. Ama beni aşırı korkuttu. Daha yaşın genç kötü hastalık demek istemem ama tümör olabilir kanama kesilmezse araştırmak lazım dedi. Geçen ay gittim yine pembe idrar şikayetiyle kanama çıkmıştı idrarda. Sık sık yaklaşık 2 senedir her idrar tahlili verdiğimde kanama çıkıyordu ama gözle görünür şekilde değildi. Bu kez regli olmuşum gibi yoğun ve pıhtılı. Resmen başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Böyle birşey yaşayan var mı ?