MerveYavuzalp Arkadaşlar çok kararsız kaldım. Biberon ısıtıcı Alsam işimi kolaylaştırır mı? Bebeğime tek bakıyorum, zorlanıyorum
MinikMucizemNil MerveYavuzalp homend çay makinası aldım ben. Biberon ayari var. Suyu 40 dereceye ısıtıyor. 5-10 saniye kadar kısa bir sürede mama için ideal sıcaklıkta su hazirliyor. Normalde de çay makinası olarak kullanılıyor. Çok memnun kaldım tavsiye ederim
ikiprensesannesiiiii Cezveye sıcak su koyup biberonu oturtun içine ısınıyo zaten. Ben de tek bakıyorum o yüzden suyunu termosa koyuyorum 2 güne kadar sıcak tutuyo suyu