Bebeğim 4 aylık zaten çok sütüm yok mama ile beraber gidiyoruz. Doğumdan sonra kilo aldım kendimi bu konuda çok mutsuz hissediyorum ama yemek ile de anlık mutlu oluyorum. Özellikle akşam çocuklar uyuyunca dizi ile bir şeyler yemek bana terapi saati gibi oldu. Ama sabah daha da şişmiş uyanıyorum. Bugün biraz dikkat edeyim dedim kahvaltıyı biraz geçe aldım iki yumutta peynir ceviz havuç vs vardı ekmek yoktu sonrasında öğle yemeği yemedim ama hep aparatif şeyler yedim incir dut kurusu kahve meyve vs. Akşam da ekmeksiz yemek pilav yedim. Belki başka insanların normal menüsü ama bana az yani çünkü 92 kg oldum. Bebeğim bazen emmiyor reddediyor sağıp veriyorum dün sağlığimda 120 CC çıkarken bugün öğleden sonra doğru düzgün çıkmadı. Ppsikolojik mi yoksa az yediğim için mi ? Vicdan yaptım ama suyumu da içtim 3 litre 😞