İdrar yolu enfeksiyonu sadece akıntı ile olabilir mi idrarda yanma ağrı yok kasık ağrısı sarı sümüksü akıntı 40 im çıktıktan sonra idrar tahlilinde cikmisti sezeryan sonrası sondadan olabilir demişti 1 kutu antibiyotik bitirdim 4 fitil sonra adet oldum adet bitti sarı sumuksu akıntı geliyor kahverengi kanla karışık gibi geçmemiş olabilir mi yeniden mi oldum acaba ? Bu zamana kadar hic olmamistim doğumdan sonra oldum tahlilde çıkmasına rağmen yanma kaşıntı falan yoktu sadece akıntı