alpaya Merhaba benim bebeğim 3 ay 16 günlük 2 gündür sebepsiz yere ağlamalar ve geceleri saat başı uyanmaları var 4. Ay atağı mıdır? Meme artık mama olarak ilerliyoruz memeyi sürekli memeyi bırakıp bırakıp emiyo meme + 60 cc mama veriyorum mamayı bile çok iştahsız yiyor önceden mamayı hemen içerken biberonda bile oyalanıyor normal bi süreç mi tecrübeli annelerden yardım öneri istiyorum
hediye617_ alpaya şuan bizde öyleyiz iki gündür özellikle gece meme reddi yapıyor bende bekliyeyim bari😟
alev5 Benim bebeğim de 4 ay 1 haftalık valla şimdiden burnumdan geldi durduk yere bağırıyor sürekli çığlık atıyor meme reddi yapıyor saat başı kalkıyor inşallah hızlıca geçer 🙏
grkm24 3 ay 25 günlük bebeğim benimde aynı şeyler meme emmiyor yada emip bırakıyor hemen mama vermedim ben hiç . Anne sütü ile besleniyor ama sürekli mızmız gece uykuları bölünüyor gündüzleri derin uyumuyor . Memedeyken ağlıyor inşallah geçiçek diye bekliyoruz. Eller hep ağızda bir sinirlilik diş çıkarma süreçleri galiba. Kuş gibi uyuyup hemen kalkıyor
aybarshaaan alpaya ninni açıyorum her yatağa koyarken ve mutlaka gündüz ⅔ saat dışarı da gezdiriyorum bazen zor durunda kalınca gece duş aldırıyorum gündüz uykumuz düzenli değil dışarıda olursa uyuyor ama akşam bunları yapınca bir şekilde uyuyor biz de de mama reddi olmuştu biberon pes etmedim kaşıkla da olsa verdim o düzeldi çok şükür
rowantree Biz nerdeyse 5 aylık olacağız 1,5 aydır aynı sürecin içindeyiz. Geçeceğine dair inancımız kalmadı ama bilmiyorum geçici diyorlar. Çığlıkla uyanmalar, meme reddi, uykuya direnişle başladı. Meme reddi geçti gibi de uyku işi düzelmiyor 🥺