Arkadaşlar kızım 26. Martta iki yaşına giricek. Bugüne kadar sadece emzirdim ve ek gıda aldı. Anne sütünden başka süt/mama içmedi.
Bir hafta önce göğüsümden süt gelmediğini fark ettim. Belki aylardır süt gelmeden emziriyormuşum ama yeni fark ettim. Bu arada 20 haftalık hamileyim, doktorumda yavaş yavaş bıraktırmamı söyledi. Memede uzun kalmıyordu ama son günlerde geceleri çok uzun kalmak istemeye başladı, yemek yemiyor ve çok sinirli, herşeye ağlıyor bana çok düşkün (biliyorum 2 yaş sendromuda var).
Şimdi uykuya geçişlerde ve geceleri 5-10dakika süt gelmeyen memeden emiyor. Dün elmalı sirke sürdüm banamısın demedi devam emdi. Beni emzik olarak kullanıyor. Benimle birlikte kreşe geliyor ve aynı sınıfdayız, hemde hamileyim ve artık çok yıprandım. Gündüzleri okulda çok istemiyor, aklında düşünce çok ısrar ediyor ama son günlerde çok asabileşti sanırım süt gelmediği için.
Bende çok geriliyorum ve en kolay şekilde nasıl bıraktırırım sızden yardım istiyorum. Öyle memede süt kalmadı falan söyleyince bana vuruyor ayaklarıyla tepiniyor ve çok sinirleniyor. Yemek yemesini çok etkiliyor, keşke diyorum emzirmeyi bukadar uzatmasaydım.🥲