urazmomss benim bebeğim 17 günlükken bir tıkanıklık ve hırıltı başlamıştı, doktor muayene etmişti ve sorun yok demişti ama bebeklerde çok hızlı ilerleyebilir sabah bişey yok deriz akşam ciğerlere inebilir demişti. Şükür bişey olmadı ama o hırıltı da hiç geçmedi çocuk doktorları kulak burun boğazcılar hep gezdik. Em son bi kbb doktoru iklime bağlı olabiliyor genelde 8 9 ay civarı geçer demişti ve gerçekten geçti. Hani sizin ne zamandır var bilemiyorum ama ben 17 günlükten 8 aya kadar kendimi yedim hırıltılı nefes alıyo diye. Sürekli serum fizyolojikle yıkadım, nebül kullandım, hava nemlendirici vs artık nenolursa ama gerçekten hiç geçmemişti ama hasta gibide değildi emme sorunu hiç çekmedi falan değişik bi durumdu.