kuzeymommmm Bebeğim sürekli ağlıyor uyumuyır ve ıkınıyor nursey gaz damlası kullanıyouz bu zamana kadar iyi gelmişti ama şuan en kötü zamanı ne yapmalıyım
ozcan39 kuzeymommmm Ah kıyamam.. Gaz masajı yapın mutlaka, sıcak tutun ayaklarını ve karnını. Ben Sab simplex diye bir damla kullanmıştım doktorun önerisiyle, iyi gelmişti. Siz de doktorunuza danışın mutlaka.
aslanveannnesi kuzeymommmm bebeğim 3 aylık bir ben bilirim gaz olayını bir Allah. Bir de her gün ağlayarak gittiğm doktorum. Doktorum artık yüzüme bunlar iyi günlerin demişti. Bize kiraz çekirdeği çok iyi geliyordu. Ve tüm paralı damlaları kullanmış biri olarak relactaz damla , nurse bir arada kullanıyordum iyi gelmişti bize. Doktorunuza sorun tabi ki 🤗 İnan geçiyor sabret
maidey Kiraz çekirdeği yataklar var onlar işini görür sıcak tut , sab simlex biz de de işe yaradı karnına yağla i lıve you masajı yapın . Ama 3 aydan sonra daha iti rahatlıyorlar erkek bebek mi ?
ozcan39 Bihterrr Günde 1 kere 6 damla olarak vermişti doktor, tabii mamaya karıştırılır. Bir de turuncu maflor da kullanıyorduk, şimdi geldi aklıma. Günde 1 kez sab, 1 kez de maflor