mrvfdn ben Philips yada dyson düşünüyordum hep dyson fiyatı yüksek geldiği için almak istemedim philips tercih etmemin sebebi yerdeki suyu çekerken motoruna çekerse yanabilme ihtimali var sapı kırılan başlık değil yani koltuk altlarına eğilerek süpüreceksin ben bir hafta öncesi Tefal ıslak kuru aldım başlıkları çok güzel ışık var kırılabilen sapı var her yerin altına ayaktayken gayet güzel süpürüyorum suyu motoruna çekme gibi bir ihtimali yok başlıkta kalıyor vileda başlığı döner başlık yedek süngerleri de var döne döne siliyor kurumuş vişne suyu lekesi vardı tekte çıkardı kesinlikle öneririm deneyin derim bayiden 15 bine aldım ben