edusakkyn Vallahi öyle. Allah korusun tabii ama önlem de almakta fayda var. Eşiniz şu an salgın dönemi, daha sonra görüşelim dese iyi olur. Benim bebeğim 7 aylık, ben kimseyi kabul etmiyorum çünkü hastaneler tıklım tıklım şu an. Rota olmaz başka bir hastalık olur maazallah. Felâket tellalı gibi oldum, kusuruma bakmayın.