dmrlrmys 4 aylık olunca aile hekiminin verdiği damlaya başladım ama fışkırarak kusmaya başladı bende ara verdim. Şimdi hangi demir ilacını kullansam genelde hepsi kusma ve kabızlık yapıyor ama en az etkilisi hangisi anneler
carpediemm1 Temiz içerik arıyorsanız eğer bestiron, newvit,vitagil olabilir newvitin tadı dehşet kötü. Bestiron güzel portakal aromalı ama değerleri dengede tutuyor yükseltme yapmıyor bilginize
eymen0909 Doktorumuz Ferrum verdi kabızlık yaşıyoruz sadece anne sütü alıyor ayrıca dil üstünde kararma yaptı sizin kullandiklarinızda yaptı mı acaba
carpediemm1 gmzshn ay ben de tadına baktım saatlerce gitmedi tadı ağzımdan. Çocuğuma her verişimde vicdan azabı çekiyorum djfks