hannymom ılk olarak bezliyse popoda baslıyor bastan anlatım bız ateslendık bı anda ama ne grıp ne oksuruk var ne istah kaybı o gun atesi hıc dusmedi 40 a kadar geldı sonra gıttık acile acılde baktı bogazın kızarmıs dedı antibiyotik ve parol verdıler ertesi gun oldu hala bıseyı yok atesi de cıkmadı ama ben ılaclara basladım hatta dıyorum kendime keske baslamasadım bıseyı de yok dedım 2. Gun oldu kızımın popoda benekler var bacaklarında felan da cok degıl ama ben de ılk kez parol kullandım doktor yazdım alerji yaptı herhalde hocam alerset var elimde alerji ilacı oda napım dedım verım dıye sordum sonra ellerinde ayakların da agzının etrafı cok degıl ama var benekler cektım attım oda bana el ayak hastalığı olmus antibiyotik kes atesi cıkarsa parol devam edebilirsin alerseti başlayalım 4 5 gun kullan dedi tabı korktum dilinin ucunda var 1 tane onemli olan benım ıcın agzı orda yayılırsa daha kotu arastırdım ne ıyı gelir karadut özü zaten her gun verıyordum 1 tane cıktı ertesi gün yayılmadan söndü 1 cag kasıgı dırek verdım her gun entoragermina kullandım orak yolla alınan probiyotık agız ici aft engellermiş bide alerji ilacı kullanıyorum Allaha sukur evde 4 gunde ilerleme olmadan bu sekilde gectı 🙏 hindistan cevizi yağı da iyi geliyormus onemli olan agzı bol bol sıvı alsın orda yayılırsa yiyemezse serum almak zorunda kalır cok gecmıs olsun 😢