Bebeğinizi nasıl uykuya geçiriyorsunuz? Belki 10 gündür geceleri 2-3 saat falan uyuyoruz o da parça parça. Sürekli emmek istiyor, sürekli memem ağzında olsun istiyor. Uyku sersemi çıkınca bağırıyor. Ağlak bir bebek değil ama sinirli 😅 Yatakta yakama yapışıyor. Beşiğe koyarsam sürekli sallanmak istiyor. Sabah 8-9 arası uyanıyoruz. 12′de 45 dk-1:30 saat arası uyuyor. Bir de saat 16′da 30 dk-1 saat uyuyor. 20′de kendine ninni söylemeye başlıyor kucağımda uyuyor ve beşiğe koyunca en fazla yarım saat sonra yine uyanıyor. Sonra gece 12 oluyor. Gece de dediğim gibi hep göğsümde. Sabaha kadar sürekli emdiği için o 2-3 saatlik uyku benim için bir şey ifade etmiyor, dayak yemişim gibi uyanıyorum. Nasıl bir çözüm bulabilirim? 3-4 ay uykuları çok güzeldi. Gündüz 3 saat aralıksız uyuduğunu bile bilirim ama yok perişan haldeyim sürekli emzirmekten ve uykusuzluktan.
Aç mı kalıyor acaba derseniz onu da denedim. Meme+mama veriyorum. Gece uykusuna geçerken 150 cc mama içiyor ve 1 saat sonra yine uyanıyor. Doğduğundan beri yanımda yatıyor alıştı tamam ama bari yanımdayken uzun uyusa o da kalmadı artık. Bir fikri olan varsa dinlemeye hazırım vallahi.