irembolgu merhaba bize reflü için verdi doktor bebeğim 3 aylık, fakat yaşayan varmı onunla mı alakalı bilmiyorum 2 gündür içirdim ama bebeğim daha fazla kusmaya başladı. Mamadan sonra fazlasını kusmasını anlıyorum ama uyanık kaldığı süre boyunca su ile karışık mama kusuyor. Yaşayan oldu mu aranızda ?