Kızlar 6 aylık bebeğimin reflüsü var kusması az ama midesindeki içerik ağzına geliyor ve sürekli uyanıyor bu 6 aydır böyle doktor şurup vs verdi ama fayda etmedi hiç .. 2. Ayından itibaren 4 aydır uykusuzum o da uyuyamadığı için huzursuz doktor büyüdükçe geçecek dedi ama ben bittim artık var mı bir tavsiyeniz ???
Midesinde sıvı ağza gelmesin diye nasıl uyutabilirim ? Yan mı yüz üstü mü nasıl ??