TulayGeriDon kardelen1209 9 aylık hala dönmüyor. Bugün doktora götürdüm. Nörolojiye sevk etti. Haftaya sali Nörolojiye götüreceğim
TulayGeriDon kardelen1209 yani bana da öyle geliyor. Ama etrafımda ki cahil cühela kesim AA hala emeklemiyor mu emeklemesi lazım çok geride kalmış diyince. Daha dönmüyor bile Ne emeklemesi diyorum kendi kendime
kardelen1209 TulayGeriDon ne bakiyosun sen onlara ağzı olan konuşuyo işte onlara kalirsa sütüm cocuga yetmiyo ama kilosu önde nasil oluyosa 😁
mamabear_ TulayGeriDon her bebek emeklemez onlara öyle deyin. Doktorlar bile emeklemeyi gelişim basamağı kabul etmezken çok biliyorlar
babyys Bende senin gibi bekliyordum dönmesini yan dönüyordu kafası kalıyordu hep bugün başardı dönebiliyor artık. 4ay 28 günlük. Zamanı gelince sizin bebişte dönecektir 😊
babyys kardelen1209 Aynen öyle bir zamanı var o gelince tutsanda durmazlar :) zaten seninkide döneceğinin sinyallerini veriyor yana doğru çeviriyorsa kendini sonra popoyu iyice kaldırırsa en son baş kalıyor birde kolunu kurtarmayı başardım mı yapıyorlar 😁
eso98 kardelen1209 bizde 7. Ayın içinde döndük 8. Aya girmeye 10 gün kaldı yavaştan apalamaya gayret ediyoruz her çocuk bir değil zamanını bekliyor 🥰
TulayGeriDon kardelen1209 ben hazır cevabım ama bu konularda hazır cevabım. Bazen bana öyle yok dönmüyor mu yok emeklemiyormu diyenlere cevap veremiyorum😁haklı mı buluyorum ne
sedasamet kardelen1209 beş ay altı günlüktü sırt üstü yatarken yüz üstü döndü ama yüzüstü yatarken sırt üstü henüz dönmüyor
nlntmrkrn Her bebişim gelişimi farklıdır benim oğlan çok hareketli bi bebekti 3 aylıkta dönüyodu sizinkide döner tabi bence acele etmeyin asıl maraton hareketlendiğinde başlıyor 😁
kardelen1209 nlntmrkrn maşallah 😁 herkes ayni seyi soylüyo ama ben biraz aceleciyim galiba evin icinde pıtır pıtır gezsin istiyorum 😁