iki_prensesannesi kirazmevsimi_ 1.5 yaşında kullanmistik ama bizim kronik kabızlık di 3 yaşında hisburg tanısı aldı 2 ay öncede ameliyat oldu
kirazmevsimi_ isminivermekistemeyenizleyici şimdi benim oglum alerjiden dolayı kabiz oluyor. Sabah aksam 1 olcek kullan dedi doktor. Ben 1 ker everdim hemen yaptirtti acaba gunde 1 kez versem olur mu yani sadece oglen versem. Diger turlu yazik cocugu surekli ilacla ishal olur artik.
kirazmevsimi_ iki_prensesannesi bizim alerjiden dolayı oluyor kabızlik. Ikaci verdim hemen yaptirdi acaba gunde 1 kez versem olur mu 2yr gerek kalmadı cunku.
kirazmevsimi_ aradaderede suda çözdürüp veriyordum. Yemede sorun yaratan oğlum nedense ilaclarda sorun yaratmadi hic direkt veriyordum.