elifnurkaya bana öyle gelmiyor çünkü doktorda o şekilde dökülme erkek tipi gibi önlerden başlamış dedi malesef bundan bi an önce kurtulmak istiyorum burada herkes çıkar yazmış hadi inşallah diyorum yoksa ben prp yaptıracağım o şekilde kalamam psikolojik olarak beni yıprattı sürekli saçımı açıyorum diğer türlü toplayınca önler bariz belli oluyor