Kızlar diyetteyim 4 kilo verdim ama dizlerim ağrıyo bükmek falan yasak bana ama spor yapmak istiyorum nasıl yapabilirim yürüyüş diyeceksiniz ama ben zaten işe git gel derken günde 10 bin adım atıyorum daha önce -31 kilo verdim doğumdan sonra aldım biraz 16,5 aydır doğum yaptım yeniden diyete başladım sadece sporu nasıl yapmalıyım fikri olan yazabilir mi ? Çünkü sporla yağdan gitme daha fazla oluyor daha önce yaptığım için asla kendi kilomu göstermem o yüzden spora önem veriyorum