Benim oğluma da doktor atopik dedi bir ay olacak süt diyeti yapıyorum ama benim bebeğinde de bir sönüyor bir kızarıyor. Ben de doktora soracağım ve sanırım bu sütten değil. Kızın da öyleydi hiçbir şey yapmamıştım kendiliğinden geçmişti. Bu hafta gideceğiz bakalım ne yeme diyecek sanırım yumurta 😀