atlas1655 bende o şekilde avutuyorum maalesef 😂 yani ben o kadar özenip tek tek hazırlarım o gitsin bulamaç yesin
Kahvaltıda ne veriyorsunuz genelde yani ben birkaç gündür şu şekilde ilerliyorum 4-5 kaşıkta olsa bir şekilde veriyorum hiç vermesem de unutur diye düşünüyorum ya her neyse yemek yenilmesi gerektiğini öğrensin diye 4-5 kaşık veriyorum he zorla he havalarda uçarak dans ederek bir şekilde 😅 üstünü zaten mama ile tamamlıyorum önceliğim onun yemesi gerektiğini öğrensin doymasına gerek yok