atlas1655 benim kızım da 9 buçuk aylık, bizde de aynı sorun başladı ben çözümü blw de buldum, sebzeleri köfteleri pilavı veya meyveyi küçük kareler olarak koyuyorum tabağına kendisi yiyor, he çoğunu ağızına götüremiyor ana en azından yiyor. Benim elimden sadece yoğurdu yiyor, başka bir şey vermeye çalışınca ağızını kapatıyor. Bir de bizde b12 ve demir düşük çıktı onlar da iştahsızlık yapıyormuş