momiss 5.ayına girecek benim bebeğim de sürekli kucakta durmak istiyor ama benim için hiç sorun değil hoşuma gidiyor açıkçası,benim bebeğim de iri biraz yoruluyorum oturuyorum kucağıma oyuncakları ile oynuyoruz ama yemek vs başka isim olunca zor oluyor tabi ,her gelen bana da kucağa alıştırmıssin diyor geçen görümcem geldi bende kaldı kucağına almış evde geziyor alıştırma dedim yere bırak alışır sonra ben uğraşıyorum dedim iki gün kaldı o süre içinde sayılı aldı kucağına oh olsun dedim 😂 onlar gidince tekrar kucağıma aldım öptüm kokladım 🫶bir de yaklaşık 3.ayindan beri böyle artık oturmak istiyor uzanmak değil ,hak veriyorum bebeğime beni genelde sinir etse de canım kızım 😂