melek3675
fatmonurr
Benim bebeğim de ilk ayından beri ısrarla kafasını geri atıp uyuması nedeniyle sağ üstte biraz asimetri oluştu. Doktorumuzun yönlendirmesiyle 4 aylıkken özel bir merkezde ölçüm yaptırdık. Çok şükür asimetrisi de arka düzlük de hafif seviyede çıktı. hafif düzeyde olduğu,, 4 ayı bitirdiği ve artık oturmalara ve daha fazla hareket etmeye başlayacağı için kaska gerek olmadığı söylendi. Şu an 6,5 aylık, bi düzelme yok gibi geliyor bana. İlerlememesini umuyorum.
Görselleri bulunan iki oğluşun da arkada düzleşme var malesef. Hafif düzeyin ötesinde olduğunu düşünüyorum. Heralde 5 aylık varlar. Ben düz kafa yastığının önleme görevi gördüğünü, düzeltmeye yetmeyeceğini düşünüyorum. Bence ölçüm yaptırın, içiniz rahat etsin. Kask kullanmak gerekiyorsa erken davranmak çok önemli.
İstanbul’da oturanlar için, Cranial Tedavi Merkezinde ücretsiz ölçtürdük.