HELELEKADIN cansu2600 gerçekten de öyle ciddi anlamda sinirlendiğim zamanlar oluyo sakinleşmek için onu kaçış yolu olarak buluyorum Teşekkürler 50 binde bir görülen bir sendroma sahip
Sev16 cansu2600 ben sarma sigara içiyordum sonra paket sigara içmeye başladım ve kusmaları azalarak bitti
fthk cansu2600 kaç aylıktı? dik pozisyonda emzirin min 15 dk dik tutun emdikten sonra diyeceğim ama emerkende kusuyor demişsiniz süt tazyikli mi geliyor fazlası çıkıyor acaba olabilir
cansu2600 fthk 3 aylık tam. Sütüm tazyikli değil normal ama obur cidden obur yani öyle bı çekiyor ki sanki günlerce aç emmemis kendini tıkandırdigi bile oluyor yani o derece kendi kendine yapıyor
hellobeybi cansu2600 emzirmeyle sigara arasında min. 2 saat koymaya çalışın. 3-4 tane içiyorsanız bu şekilde ayarlayabilirsiniz diye düşünüyorum. ben de ne yazık ki içiyorum benim kızım 1 yaşında oldu. sanırım 4 aydan sonra içmeye başladım. günde 2-3 tane.
hilalkurt34 cansu2600 sigara mlsef süte geçiyor nikotin olarak bebekte uyku problemi ve huzursuzluk yapabilir
Sev16 cansu2600 azaltıp deneyin bir iki gün fark ederse sigaradan benim kızımda iki kere idrar yolu enfeksiyonu vardı o yüzden zaten kusuyordu o yüzden anlayamadım enfeksiyon geçtiği halde baya bi zaman kustu 10. Aydan sonra bitti kusmalar çok şükür
cansu2600 Sev16 İdrar yolları enfeksiyonu oldu doktor ondan kusuyor dedi antibiyotik kullandık cumartesi günü tekrar idrar verdik sonuç bekliyoruz. Az önce kendi sütümü sağıp biberonla verdim ana kucağını diklestirdim ne kustu ne bişey oldu
hilalkurt34 cansu2600 öyle tabiki bende bekarken içiyordum hamile kalınca bıraktım ilk ay baya zorlandım ama sonra düzeldi bebeğim 19 aylık hala içmiyorum kokudan tiksiniyorum baya
cansu2600 hilalkurt34 Hamile kalınca ne güzel tiksinmistim kokusu bile rahatsız ediyordu ama işte sonradan tekrar 😔