Merhaba arkadaşlar, bebeğim 4 aylık birkaç gündür kakası koyu yeşil siyaha yakın ve gazı felaket kokuyor, kakası hep kokardı normal karşılıyorum ama gazı normale göre bayağı kokuyor pırt yapınca çevrem bile hemen fark ediyor kokuyu… Süt+ mama ilerliyoruz ama çoğunlukla mama alıyor sütüm azaldı diye. Bebelac diyet mama kullanıyoruz süt alerjisi var. Sizce neden olabilir yaşayan var mı? Kakasını günlük yapıyor bekleyen kaka yok içinde o yüzden kokuyor desem o da değil. Doktor tahlil istedi yapar yapmaz yarım saate getir dedi hastane eve uzak yarım saat imkansız götürmem orada da saatlerce bekle ki yapsın