asilhankaran Kızlar korunmasız ilişkiye girdik eşimle 2 3 hafta oldu sanırım hastalık günüm geçti test yaptım bir tane çizgi silik çıktı sonra gidip kan testi verdim 1.20 çıktı negatif dediler ama hala hasta olmadım sizce yinede şüphelenmelimiyim
Elfgrn asilhankaran iki üç hafta geçtiyse yoktur idrar testinin bir önemi yok kan testinin yanında, kist psikolojik stres olmamana bağlanabilir. Doktora gidip muayene olursam daha ayrıntılı sonuç alırsın
yorgunanne4141 asilhankaran ay aynıyız benimde günüm geçti test yaptım silik cıktı kan verdim 1.20 cıktı ama hala regl olamadım 3 gün geçti acaba yine kan testi yapsammı ki diye düşünüyorum
asilhankaran Elfgrn aynen yani öyle çok düzenli ilişkiye girmem yok en son ki 2 3 hafta önceydi ama hala hasta olmayınca korktum çünkü 7 aylık bebeğim var peki sizce kan testi yine vermelimiiyim yükselir mi
Elfgrn asilhankaran Normal şartlarda şüphe ile ilişkinin üzerinden en az 12 gün geçince Kan testinde gebelik olup olmadığı anlaşılıyor. Siz iki üç hafta geçti diyorsunuz yani olsaydı çıkardı ama hala içiniz rahat etmezse bir hafta sonra tekrardan kan verin zaten varsa net net net net çıkar
yorgunanne4141 asilhankaran bende sonuctan korka korka gittim bacaklarım titriyodu valla pozitif cıkcak diye negatif cıktı ama hala olamadım benimde 5 gün gecikti bugun yine erken gebelik tei yaptım cok hafif cizgi cıktı artık tarlusal aldım eczaneden onu içeceğim