aryabebek473_ Emziren anneler 4 buçuk aylık bebeğim portakal gaz yapan bir meyve yesem bşrşey olur mu
merveems 2.aydan sonra ne yediğime dikkat etmeyi bıraktım canımın istediğini yiyorum bebeğe de gazın geçtiğini düşünmüyorum 😊
fizikiharita Aydan sonra ben de dikkat etmeyi bıraktım çünkü artık bebeğim kendi gazını çıkarabiliyor. İlk aylar dikkat etmemizin sebebi bağırsaklarının gelişmemiş olması, kendi gazını tuvaletini desteksiz yapamamasından kaynaklıydı. Sizin de düzene girmiştir muhtemelen.
fizikiharita aryabebek473_ o yüzden ben saldım o aydan sonra. Çünkü bulgur bile gaz yapıyordu ilk aylarda. Yemez olmuştum. Denersiniz. Yapmazsa devam edersiniz.
merveems cLearQueen bulgur zaten süt yapar sık sık değil ama yiyorum gaz olacak korkusuyla yememezlik yapmıyorum zaten 3.aydan sonra gaz problemimiz kalktı şuan 4buçuk aylığız bu arada yesem de yemesem de gazlanıyordu o yüzden bende yedim😂