Kızlar 2bucuk ay önce doğum yaptım. Sürekli jiletliyordum genital bölgemi artık canıma tak etti kuaföre gidip ağda yaptırdım. tabi jiletten iyice kökleri kalınlasmıs biraz çekiştirmeli ve acılı gecti ama sorun şu ki şimdi dikişimin sol tarafına doğru cok şiddetli olmayan bi sızı mı diyim ağrı mı diyim bişi var. Biraz endişe ettim. Siz ne zaman ağda yaptırdınız genital bölgeye bi sorun yaşadınız mı?