2124 nez34 Benımde aynısı 2 çıçğumda da 2 farklı doktor da bunu verdi yaş bütüdkçe milini de artıyor bende kullanıyorum
_YanakReisinAnnesii nez34 o ibare zorunlu yazıyor. Bebeğiniz için uygun dozu almışsınız,sabahları günde 1 defa 1 puf verebilirsiniz. Bizde bu d vitamini kullandık 3 buçuk yaşında şuanda da aynı markanın uygun dozunu alıyorum,sıkıntısız ve güzel bir marka.
rumeysamine Bende farklı marka kullanıyorum onun üzerinde de 4-11 yaş yazıyor ama doktor önerısı ile aldım önemli olan ayına göre damla sayısını doğru vermemiz
rumeysamine Onu bilmıyorum yanlış yönlendirmek istemem benımki damla seklınde 2 buçuk aylık 3 damla veriyorum
nez34 _YanakReisinAnnesii spreyıyle 1 kez sıkacagın demı ıcındekı dıger aparatlada verecek olursam 3 damla mı
NmalkoC _YanakReisinAnnesii kaç fıs sıkıyorsunuz acaba benim oğlumda 3.5 yaş ilk kez sprey şeklinde aldım yarın gelicek farklı marka kullanıyordum bu markaya yeni geçiş yaptım
_YanakReisinAnnesii nez34 damlalıkla verecekseniz 3 damla, puf başlığıyla verecekseniz 1 puf bu da 3 damlaya tekabül ediyor. Ben hep puf başlığını kullanırım bebekliğinden beri daha rahat geliyor 😅
_YanakReisinAnnesii nez34 ihmal etmeyin düzenli vermeye çalışın bebeklik döneminde özellikle önemli ☺️
_YanakReisinAnnesii NmalkoC 1 puf sıkıyorum sabahları kahvaltıdan sonra,600 ünite olanı kullanıyoruz ☺️