kivirciginannesi Kızlar kraft çok küçük diyorlar yorumlarda siz hangi marka kullanıyorsunuz? Birde kullanışlı mı bez önlük yıkadıkca aşınıyor ıslatıyor
Elif112 kivirciginannesi oioi kullanıyoruz ama bizimki çok dağıtarak yiyor sanırım iştahsız bir bebek yinede bulaşıyor ama temizlemesi vs.kolay 😁 sonunda boyama önlüklerinden alicam 😁