Selamlar kızlar 2 buçuk ay önce doğum yaptım birkaç gündür saçlarım dökülüyor sanırım. Doğumdan sonra omuz hizasında kestirmiştim tarağa gelen birkaç tel hep vardı ama son günlerde üstümde yerlerde falan görmeye başladım. Bunu yaşayan tecrübeli annelerden tavsiye bekliyorum memnun kaldığınız ürün, takviye ya da başa çıkmak için bir yönteminiz var mı? Sevgiler 🌸