Beyza3334 benim kızımda içmiyor. Sevmediğinden de değil gibi yani. Kusuyor direkt şurubun tadını alır almaz. O yüzden hastalanınca hiç şurup vermeyi denemem bile artık. Direkt hastaneye götürüp serum yaptırırım. Ancak o şekilde çare buldum açıkçası. Mesela ateş düşürücüyü bile fitil olarak kullanırız. Çok zor gerçekten.