Nestle alfamino kullananlar varmı bugün doktorumuz verdi kızım çok kusuyor aktarıyor kusmasıyla aptamil içiyordu doğduğundan berri çenesinde ve yanağında egzama gibi vardı alerji olabilir deyip verdi ne test ne kan yaptı aptamil pepti syneo verdi içmedi nestleyide içiyor zorla ama sonra kusuyor ve çok pis kokuyor kremler geçiriyor zaten kakasında çok şükür kan yok mukus yok ama çok yoruldum kızım aç kalıcak diye korkuyorum