trabzonlumom Kızlar 42 günlük bebeğim için aktardan aldım öneri üzerine bebeğim aşırı gazlı iki gecedir uykusu yok sadece ağlıyor kullanan varmı acı alem yağını nasıl sonuç aldınız ?
OptimusPrime trabzonlumom acı elma yağı sanılan aksine çok acıdır. Bebeğin vücudu direk emdiği için ona acı verir, deri altı yakar. Acı rlma yağından ölen çokça bebek vardır. Çözüm değildir çok risklidir önermem. Lütfen sizde araştırın.
girlmomm trabzonlumom ben ayak altlarına sürüyordum bide kiraz çekirdeği koyuyordum karnına bide gaz için bence en iyi damla sam simplex
suheyla92 trabzonlumom denemistim hicbi ise yaramadi bosuna risk almayin iyi degil diyenler var ben kullandıktan sonra gormustum. Benmki de cok gazliydi nurse harveys damla ile esomed damla birlikte kullanim cok iyi gelmisti tavsiye ederim. Ve gaz masaji ile kimyon cayi siz icin bebege degil
peliinzor Çok keskin bir yağ kullanmadan önce 1 damla acı elma yağına 3 damla bebek yağı damlatarak yağı açın hafiflesin daha sonra masaj yaparken kullanabilirsiniz yinede dikkat etmenizii öneririm