Bizim bir haftalıkken 12 ydi iki gün bol bol emzir gel dedi doktorumuz 45 dakkada bir emzirdim 10 a düşmüştü iki gün sonra. Emzirmeye aynı sıklıkla devam ettim bir hafta olmadan tamamen geçti sınır 15 falan demişti yanlış hatırlamıyorsam hastaneye almak için