inci3545 Merhaba kizlar 46 günlük bir bebeğim var gobegimiz bir haftada düştü fakat hep akıntı bir türlü iyilesmedi iki defa çocuk cerhahisinde yakıldı ama hala geçmedi yine gitcem ama 4 gün var böyle olan var mii
Seydameva inci3545 hızlı resim yükleye tıklayarak 3. URL kopyalayıp Yapıştır yaparsanız resim yüklenecektir şu an resim yok 🥰
Agg0207 inci3545 benim kızımında öyle oldu düştü ama kanlandı sürekli iki kez yaktılar olmadı K vitamini ignesi yaptılar işte ozaman bitmişti
Ballii inci3545 Geçen bende böyle bir post açtım ama kimse cevap vermedi.🤷🏻♀️ Bende merak ediyorum,çocuk cerrahina bu hafta gidicez. Yakılırken herhangi bir ağrı falan oluyor mu peki?
inci3545 Ballii yok çok basit bı islem bı buçuk isitiyo doktor dokunduruyo gezdiriyor etrafında sonra kuruması için biraz bekliyorsun o kadar