Geçmiş olsun canım rabbim şifa versin inşallah minik kuzuya 🤲 doktor vermişse ver, benim bebeğim 36+5 doğdu yoğun bakıma alındı antibiyotik verildi düşün yani o kadarcık küçük bir sıkıntı olmaz bence, içine sinmiyorsa başka doktora git ama akıntı var diyorsun kulağında