2 yaşına bir ay kalan kızım var sürekli dibimde her şeyi beraber yapalım istiyor zaten yapıyoruz sulu boya hamur ama tabi ki bunlar kısa sürüyor. Gel top oynayalım vs oynuyorum bir oturayım bir uzanayim yok . Uzanirim kalk der koltukta otururum otur der indirir 😅😅 kaban almıştım o geldi onu deniyordum çıkarıyorum sürekli giy diyor çıkarınca ağlıyor 🤣 4 aylık bir kızım daha var ne yapacağımı şaşırıyorum bazen. Bizde de böyle sendrom oldu mu valla ben annemle boyama yaptığımı bile hatırlamıyorum 🤣 çok mu yüz veriyoruz bilmem kii😄 bu arada babası yatarken hiç kaldırmaz sadece ben