Kızlar bebeğim düzeltilmiş 11.5 aylık ama resmi olarak 13 aylık ve gelişiminde sıkıntı gördüğüm için doktora gittim fizik tedaviye gönderdi ve gelişim testi için gün verdi yarın oraya götürcem. Aranızda giden varsa neler yapıyorlar orda acaba? Birde sizin bebeğinizin gelişimi nasıl